Орловська Анжела Афанасіївна
викладач архітектурних та будівельних дисциплін
Життєве кредо: «Людина лише там чогось домагається, де вона сама вірить у свої сили».
Педагогічне кредо: «Найважливіше у педагогічній діяльності – це гармонія у стосунках зі студентами, їх батьками та колегами, постійний творчий пошук і самовдосконалення»
В 1985 році вступила до Тираспольського СПТУ №20 за спеціальністю маляр-штукатур , який в 1986 році закінчила, отримавши диплом з відзнакою.
В 1986 році вступила до Кишинівського політехнічного інституту ім. «С.Лазо», який в 1991 році закінчила, отримавши диплом звичайного зразку.
На протязі 1991-1996 років працювала за спеціальністю за посадою інженер будівельник на виробництві у м. Кишинів .
На протязі 1996-2006 років працювала за спеціальністю за посадою технік будівельник на виробництві у смт. Сергіівка.
В жовтні 2006 року отримала посаду викладача Білгород-Дністровського державного аграрного технікуму.
В 2013 році закінчила другу вищу освіту за спеціальністю "Педагогіка вищої школи" на базі університету економіки на права «Крок».
Дисципліни, що викладаю:
"Будівельне матеріалознавство"
"Архітектурне матеріалознавство"
"Конструкції будівель та споруд"
"Реконструкція і реставрація будівель"
"Ціноутворення в будівництві"
Курсове проектування
Дипломне проектування
Відкрите заняття, що було проведено:
2012 р - «Ніздрюваті бетони» семінарське заняття з дисципліни "Будівельне
матеріалознавство"
2013 р - «Деревина та галузь її застосування у сучасному будівництві » бінарне заняття з дисциплін "Будівельні конструкції та будівельне матеріалознавство"
2014 р - «Штучні кам'яні матеріали у сучасному будівництві » лекційне заняття з дисципліни "Будівельне матеріалознавство"
2015 р - «Традиційні будівельні матеріали у сучасному будівництві » бінарне заняття з дисциплін "Англійська мова та будівельне матеріалознавство"
2016 р. - «Застосування ефективних будівельних матеріалів і виробів у сучасному будівництві» з дисципліни "Архітектурне матеріалознавство"
Академічна група:
Виконувала обов'язки куратора групах
Б-11 – Б-41 в 2007-2011 н.р,
БЕ-12 – БЕ-42 в 2011-2015 н.р,
А-31 – в 2015-2016 н.р.,
Б-11 – в 2016-2017 н.р.
Студентський вік є періодом найбільш інтенсивного соціального формування особистості. Це період пошуків самоствердження і самостійності, морального удосконалення і формування соціальної зрілості, розвитку професійного мислення і образу поведінки, тобто період, який суттєво впливає на всі подальші роки життя.
Цьому віку властиві не тільки романтичність, активність, творче дерзання, пошук відчуття новизни і нетерпіння до рутини, але й надмірна чутливість, хворобливе самолюбство, підвищена недовірливість та імпульсивність поведінки, максималізм, нестійкість суджень. Цими особливостями не слід ігнорувати, оскільки саме морально-психологічна нестійкість, підвищена емоційна загостреність і динамічність є тим своєрідним підґрунтям, на якому відбувається становлення і самоствердження особистості.
Більш десяти років працюю зі студентами і кожний рік щось пізнаю від них сама. Намагаюсь здійснювати вплив на студентів не лише змістом своїх лекцій і інших навчальних занять, але й всією своєю особистістю, поведінкою, звичками, манерами, своїм ставленням до справи, науки, іншим людям і в першу чергу - до них самих тобто студентів.
Тому успіх своєї педагогічної праці бачу у постійному спілкуванні з ними, у взаємній повазі викладача і студента яка приводить до спільної плідної роботи як на заняттях так і у процесі спілкування .
Працюючи, прагну не робити поділу між дітьми на сильних і слабих, а вчу їх цінувати свою працю та намагатися виконувати її як найкраще.